niedziela, 26 lipca 2015

Wstepnie o mnie.

Witam wszystkich. Jestem Sandra.. mam 17 lat. Interesuje sie zdrowym odzywianiem jak i sportem. Moja przygote ze zdrowym trybem zycia zaczelam poprzez...chec schudniecia, jak zapewne wiekszosc z was. Niestety.. moje odchudznie nie zaczynalo sie zdrowo. Nie jadlam. Myslalam, ze nie jedzac schudne- owszem, schudlam, ale tylko na chwile. Efekt jojo. Potem wymiotowalam..ale przez to...bylam calkowicie oslabiona.. Po czasie zaprzestalam. Jadlam znow niezdrowo i duzo. Po pol roku znow zaczelam stosowac glodowki lub ograniczac jedzenie.. po czasie wpadlam z internercie na Ewe Chodakowska.. ktora pewnie wiekszasc z was zna. Zaczelam trenowac razem z nia. Ale dieta byla bardzo uboga w kalorie.. Na sniadanie, obiad, kolacje - platki kukurydziane z mlekiem. (Ktore sa niezdrowe..ale wczesniej tego nie wiedzialam :/) Efektow nie bylo zadnych.. jedynie..tluszcz nabywal.. Zaczelam sie zaglebiac w ten temat..i .. tak dowiedzialam sie jak prawidlowo i zdrowo schudnac! Przede wszystkim...TRZEBA JESC. To byl moj najwiekszy blad. Zaczelam jesc zdrowo..oczywiscie po drodze popelnialam mnostwo bledow.. tp, musli z sklepu.. czy unikanie zdrowych tluszczow. Od 4 miesiecy trenuje regularnie..a moja dieta jest bagata we wszystkie witaminy i mineraly.. i czuje sie cudownie! Nigdy bym nie pomyslala, ze przejscie na zdrowy tryp zycia..tak mnie odmieni! Moja samoocena wzrosla.. tkanka na brzuchu zmalala..z czego jestem strasznie dumna..:) Nadal walcze! I na pewno nie wroce to tych zlych nawykow :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz